Клієнти одного з найпопулярніших українських онлайн-банків "monobank" нечасто скаржаться на сервіс фінустанови. Однак у мережі нещодавно з'явилися звинувачення від українця, якому несподівано заблокували рахунок і відмовили в обслуговуванні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНе варто забувати, що в Україні даний банк ще дуже "молодий", але є і такі клієнти, які користуються його послугами протягом декількох років.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта monobank на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Користуюся виключно даним банком близько 1.5 року, за час використання один раз заблокували суму і запитали про походження 1500 грн, які скинула сестра, показав звідки кошти і суму розблокували. Це був початок 2020 року.
4 травня 2021, йшов вечір, я ходив в магазин, приходжу додому — з Особистого кабінету викинуло, на пошту прийшло повідомлення, що проводиться вхід з iphone 11, якого я і в руках не тримав. Я швидко відновив доступ, карту заблокував. Через хвилин 5 мені приходить пуш повідомлення і повідомлення в телеграм, що обслуговування припинено. Ніколи б не подумав що улюблений банкінг так вчинить.
Звертався на підтримку, сказали в загальному і цілому, що допомогти ніяк не зможуть, перевипуск не допоможе і більше нам нема про що говорити. Якщо хтось із співробітників Монобанк читає це - переглянете своє рішення, я дам всю потрібну інформацію.", - пише клієнт.
Важливо також заначити, що представники monobank надали відповідь: "Розуміємо, що ситуація неприємна. Дійсно, на основі накопиченої інформації з різних джерел банк може прийняти рішення про відмову в обслуговуванні".
Раніше повідомляли, Monobank здирає з клієнтів "штрафи" без попередження: "Вони просто крутять місяцем".
Як повідомляв Знай.uа, клієнти Monobank опинилися під загрозою шахрайства: чим може обернутися підвищення ліміту.
Знай.uа писав, у "ПриватБанку" клієнти обурюються через затримку, блокування і не тільки: "Звернуся у відділення закрити карти".