Українці досить часто скаржаться на якість обслуговування в Державному банку ПриватБанк, і цей раз не став винятком. Нова скарга вже в мережі.

Опублікована вона на сайті Мінфін.

Автор скарги пише, що у відділенні Приватбанку, яке знаходиться в місті Дніпро за адресою проспект Слобожанський, 3, Пенсіонеру внаглу «нав'язали» кредитну картку.

Скарга клієнтки ПриватБанку, фото: скріншот
Скарга клієнтки ПриватБанку, фото: скріншот

Він прийшов туди з однією метою - звірити паспортні дані по пенсійній карті за запитом, який йому відправило сама установа. Якби він не зробив цього, то банк погрожував анулювати карту.

Популярні новини зараз

Тіна Кароль зізналася у почуттях, вмить розбивши серця: "Скучила..."

"Кадетство" - серіал, який всі дивилися після школи: як виглядають актори через 15 років

Від 2400 до 3900 гривень: українців у 2022 році очікують 7 підвищень пенсій - коли і на скільки

Тоня Матвієнко розповіла про стосунки Арсена Мірзояна із її старшою донькою: "Їй тоді було 12-13 років…"

Показати ще

ПриватБанк, скріншот: Youtube
ПриватБанк, скріншот: Youtube

"Співробітниця відділення нахамила моєму батькові і заявила, що взагалі відмовляється вирішувати його питання без оформлення кредитки! Бачте, можна нею не користуватися, нехай просто у вас лежить, а у них в банку згідно Закону всім клієнтам оформляють кредитні карти, незалежно від питання звернення клієнтів. З яких пір банки стали "за законом" всім підряд нав'язувати оформлення кредитних карт?! Шахрайство чистої води!!!" - сказано в повідомленні.

Автор також пише про те, що клієнти не зобов'язані розплачуватися за те, що нахабні співробітники банку роблять собі план з продажу, і тим самим збільшують розмір своїх бонусів до заробітної плати.

У підсумку, карту все ж вдалося анулювати, а в коментарях під скаргою користувачі почали висловлювати свою думку про подію: "Це сумно... Вам потрібно з батьком серйозно поговорити на цю тему, щоб в майбутньому виключити подібні ситуації".

Коментарі під постом, фото: скріншот
Коментарі під постом, фото: скріншот

Автор скарги на це відповіла: "Звичайно, що поговорила! І карту анулювала. Але ж проблема в тому, що тато і в банку відмовився від кредитки, а йому співробітниця заявила, що взагалі його не стане обслуговувати! А всього-то і потрібно було, що звірити паспортні дані!".

Представники Приватбанку практично відразу відреагували на дану скаргу. Вони спочатку вибачилися за сумну ситуацію, і пообіцяли ретельно все перевірити.

Раніше ми повідомляли, Українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала.