Українці досить часто скаржаться на якість обслуговування в Державному банку ПриватБанк, і цей раз не став винятком. Нова скарга вже в мережі.

Опублікована вона на сайті Мінфін.

Автор скарги пише, що у відділенні Приватбанку, яке знаходиться в місті Дніпро за адресою проспект Слобожанський, 3, Пенсіонеру внаглу «нав'язали» кредитну картку.

Скарга клієнтки ПриватБанку, фото: скріншот
Скарга клієнтки ПриватБанку, фото: скріншот

Він прийшов туди з однією метою - звірити паспортні дані по пенсійній карті за запитом, який йому відправило сама установа. Якби він не зробив цього, то банк погрожував анулювати карту.

Популярні новини зараз

Українка дійшла до Зеленського через 1 бал із ЗНО: "Моя донька не проходить!"

Дружина Віктора Павлiка Репяхова показала себе в три роки: відразу зрозуміло, на кого схожий малюк

Лілія Ребрик запропонувала ідеальний спосіб пережити аномальну спеку: "Літо покаже, хто ростив ляшки..."

Таїсія Повалій повернулася з Росії до України і поділилася враженнями: "Ми тут подихаємо"

Показати ще

ПриватБанк, скріншот: Youtube
ПриватБанк, скріншот: Youtube

"Співробітниця відділення нахамила моєму батькові і заявила, що взагалі відмовляється вирішувати його питання без оформлення кредитки! Бачте, можна нею не користуватися, нехай просто у вас лежить, а у них в банку згідно Закону всім клієнтам оформляють кредитні карти, незалежно від питання звернення клієнтів. З яких пір банки стали "за законом" всім підряд нав'язувати оформлення кредитних карт?! Шахрайство чистої води!!!" - сказано в повідомленні.

Автор також пише про те, що клієнти не зобов'язані розплачуватися за те, що нахабні співробітники банку роблять собі план з продажу, і тим самим збільшують розмір своїх бонусів до заробітної плати.

У підсумку, карту все ж вдалося анулювати, а в коментарях під скаргою користувачі почали висловлювати свою думку про подію: "Це сумно... Вам потрібно з батьком серйозно поговорити на цю тему, щоб в майбутньому виключити подібні ситуації".

Коментарі під постом, фото: скріншот
Коментарі під постом, фото: скріншот

Автор скарги на це відповіла: "Звичайно, що поговорила! І карту анулювала. Але ж проблема в тому, що тато і в банку відмовився від кредитки, а йому співробітниця заявила, що взагалі його не стане обслуговувати! А всього-то і потрібно було, що звірити паспортні дані!".

Представники Приватбанку практично відразу відреагували на дану скаргу. Вони спочатку вибачилися за сумну ситуацію, і пообіцяли ретельно все перевірити.

Раніше ми повідомляли, Українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала.