Клієнт українського банку Monobank поскаржився на блокування картки та ігнорування співробітниками його проблеми.

Детальніше про це він написав у відгуку на сайті Мінфіну.

За словами українця Ігоря, він став клієнтом Monobank лише місяць тому, проте вже зіткнувся з проблемами. Він пояснив, що перша його транзакція була з за кордону, після чого його карту заблокували.

Він звернувся в техпідтримку, йому все пояснили, і він погодився з причинами блокування, проте ніхто йому так і не повідомив, коли його карта буде відновлена. У техпідтримці відхрестилися, попросивши клієнта звернутися у фінансовий відділ.

Monobank / фото: Na chasi
Monobank / фото: Na chasi

Популярні новини зараз
В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись Гарчать та кусають оточуючих: серед підлітків шириться дивна субкультура Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики
Показати ще

"Я написав, але за підсумком ніхто не відповідає, тех.підтримка в телеграм каналі так, для виду. Відповідають не на всі питання і шаблонними відповідями. І допомогти вони вам мало хочуть. Я не один такий кому так блокували карту і не важливо яку суму вам переслали 150 грн або 100$ все рівно можуть заблокувати під приводом, що всі транзакції їм потрібно перевіряти", - написав Ігор.

Клієнт зазначив, що банк вимагає з нього документи і докази, які він не може надати через відмову відправника, проте йому ніяких альтернатив не запропонували.

Банк у свою чергу заявив, що на пошту йому відправили список документів, які йому необхідно підготувати для вирішення питання.

Пізніше в коментарях ігор додав, що його обурює не сам факт блокування карти, а те, що банк не може дати відповіді на його питання і ігнорує прохання з роз'ясненням.

"І байдуже ставлення до клієнтів! Я запросив інвойс по транзакції, прийшла відповідь — ми таку інформацію не надаємо, але як тільки я сказав, що це не так і я знаю, що ви надаєте мені наступним повідомленням написали, що лист з інвойсом прийде вам на пошту", - написав клієнт.

Нагадаємо, що українці з картами monobank опинилися під загрозою "блоку", невідомі влазять в телефон.

Як повідомляв портал Знай.uа, Monobank здирає з клієнтів " штрафи "без попередження:"вони просто крутять місяцем".

Також Знай.uа писав, що клієнти Monobank опинилися під загрозою шахрайства: чим може обернутися підвищення ліміту.