В останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на сервіс і послуги одного з найбільших державних банків, де основна частина пенсіонерів отримує свої законні виплати. Цього разу банк навіть звинуватили в "кримінальній схемі".

Справа в тому, що українець порахував, скільки фінустанова затримує грошей протягом майже 4 місяців. Однак не варто забувати, що клієнт використовував слово "припустимо".

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube
"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"19 березня 2021 року у відділенні Ощадбанку на вул. Депутатська, 30 працівник відділення Олена Олегівна оформила нашу заяву-скаргу під номером: SC-6624005 і сказала, що заява розглядатиметься 30 календарних днів. Цікаво, що в той день наша заява по рахунку була вже третя і це тільки за якусь годину роботи відділення! І всі суцільно пенсіонери. Напрошується висновок, що це не просто так, а з певним умислом, спрямованим конкретно на пенсіонерів.

Популярні новини зараз
Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

29 квітня 2021 року від АТ "Ощадбанк" ми отримали лист № 100.16−08/296 від 20.04.2021 в якому заступник начальника Головного управління О.М. Дуброва ощасливила нас звісткою про те, що розгляд нашої заяви-скарги збільшується строком до 120 календарних днів.

А тепер давайте порахуємо: банкомати по всій країні не видали припустимо 1000грн 1-му мільйону пенсіонерів. Ощадбанк нібито на "законній" підставі розтягнув розгляд їх заяв на 120 календарних днів. Ці гроші дають у вигляді кредитів на 4 місяці під хороший відсоток... Робіть висновки, панове!", - повідомляє незадоволений клієнт.

Відгук незадоволеного клієнта, скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта, скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, клієнт "ПриватБанку" не зміг отримати свої гроші через верифікацію: 30 разів намагався.

Як повідомляв Знай.uа, киянину впарили булочку замість пиріжка: ані сиру, ані совісті.

Знай.uа писав, "Образився і не дав": клієнтка згадала кумедний і незручний випадок у ПриватБанку.