В останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на сервіс і послуги одного з найбільших державних банків, де основна частина пенсіонерів отримує свої законні виплати. Цього разу банк навіть звинуватили в "кримінальній схемі".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що українець порахував, скільки фінустанова затримує грошей протягом майже 4 місяців. Однак не варто забувати, що клієнт використовував слово "припустимо".
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"19 березня 2021 року у відділенні Ощадбанку на вул. Депутатська, 30 працівник відділення Олена Олегівна оформила нашу заяву-скаргу під номером: SC-6624005 і сказала, що заява розглядатиметься 30 календарних днів. Цікаво, що в той день наша заява по рахунку була вже третя і це тільки за якусь годину роботи відділення! І всі суцільно пенсіонери. Напрошується висновок, що це не просто так, а з певним умислом, спрямованим конкретно на пенсіонерів.
29 квітня 2021 року від АТ "Ощадбанк" ми отримали лист № 100.16−08/296 від 20.04.2021 в якому заступник начальника Головного управління О.М. Дуброва ощасливила нас звісткою про те, що розгляд нашої заяви-скарги збільшується строком до 120 календарних днів.
А тепер давайте порахуємо: банкомати по всій країні не видали припустимо 1000грн 1-му мільйону пенсіонерів. Ощадбанк нібито на "законній" підставі розтягнув розгляд їх заяв на 120 календарних днів. Ці гроші дають у вигляді кредитів на 4 місяці під хороший відсоток... Робіть висновки, панове!", - повідомляє незадоволений клієнт.
Раніше повідомляли, клієнт "ПриватБанку" не зміг отримати свої гроші через верифікацію: 30 разів намагався.
Як повідомляв Знай.uа, киянину впарили булочку замість пиріжка: ані сиру, ані совісті.
Знай.uа писав, "Образився і не дав": клієнтка згадала кумедний і незручний випадок у ПриватБанку.