Українці все частіше почали скаржитися на роботу банків. Цього разу клієнти "Ощадбанку" розповіли, як недобросовісно банк оформив пенсійну какрту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
Так, за словами клієнтів, при оформленні картки була допущена помилка в адресі, а оскільки клієнт-пенсіонерка погано бачить, довірливо поставила підпис, де сказали.
"При оформленні пенсійної картки була допущена помилка в адресі - клієнт погано бачить, довірливо підписував, що дали",- каже клієнт.
Далі жінка отримала іменну зарплатну картку та кредитку з лімітом у 250 тисяч гривень, що ледь не довело клієнтку "до інфаркту".
"Видали іменну зарплатну карту (спасибі грошей не взяли за помилку -200грн.компенсація) + Кредитку із зазначенням в договорі 250 000!!! ліміту - чим мало не довели пенсіонерку до інфаркту. Розбиралися всім світом!!! Кредитку анулювали, немає бажання більше звертатися!!! Змінимо банк однозначно",- написано у відгуку.
"Ощадбанк" відреагував на відгук і нагадав, що при підписанні договору з його вмістом варто ознайомитися, щоб уникнути непорозумінь. А також порекомендували слабозорим клієнтам приходити з супроводжуючим або довіреною особою.
"Звичайно, відкриття кредитної картки не є обов'язковим, це просто кошти про запас. При необхідності від неї можна відмовитися або закрити", - додали в банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Українець поскаржився на" крадіжку "грошей з неіснуючого рахунку в Ощадбанку:" 2300 гривень...це неможливо"
Як повідомляє портал «Знай.иа» "Ощадбанк " влаштував" сієсту " співробітникам, поки українці чекають у чергах -" ми попередили"
Також «Знай.иа " писав, що Клієнт " Ощадбанку "довгі місяці не може забрати пенсію, навіть скарга не допомагає:" кримінальна схема..."