Українець поскаржився на обслуговування в одному з відділень "Ощадбанку" через те, що зміг зняти гроші з депозитного рахунку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті
За словами незадоволеного клієнта, нещодавно він закрив депозит на 42 тисячі гривень і прийшов в касу "Ощадбанку", щоб забрати готівку. Однак, співробітники каси йому заявили, що на даний момент є лише 10 тисяч гривень, а ще 10 він може зняти в банкоматі.
Клієнту вдалося зняти в банкоматі 10 тисяч гривень, однак при повторній спробі йому видало помилку. Тоді він звернувся на гарячу лінію "Ощадбанку" і прибрав ліміт на зняття готівки. Коли він спробував перевести в готівку 15 тисяч гривень, банкомат з нього зажадав 90 гривень комісії. Тоді він зменшив суму до 6 тисяч гривень, і комісія стала 45 гривень.
Після цього клієнт звернувся до менеджера "Ощадбанку" з проханням пояснити таку комісію. Йому повідомили, що в місяць він може переводити в готівку через банкомат до 10 тисяч гривень без комісії.
"Як мої особисті гроші і платити комісію такого немає в жодному банку!!! Відділення Банк для пенсіонерів...", - написав клієнт.
"Ощадбанк" відразу ж дав відповідь на скаргу, пояснивши, що на касі готівку можуть видавати лише в межах доступних залишків. Якщо клієнту потрібно зняти велику суму, то її необхідно замовляти заздалегідь.
"Стосовно встановлених тарифів, на операції в банкоматі існує обмеження по сумі зняття, що не буде тарифікуватись, в місяць — 15 000 грн або 30 000 грн, залежно від типу картки. Якщо цієї суми недостатньо, двічі в місяць можна зняти будь-яку суму в касі банку без комісії", - йдеться в повідомленні банку.
Нагадаємо, що Українка з карткою "Ощадбанку" потрапила в підступну пастку шахраїв.
Як повідомляв портал Знай.uа, "ПриватБанк" запідозрили в прихованих платежах, 900 грн пішли в нікуди - "вас попереджали".
Також Знай.uа писав, що клієнтка "Приватбанку" чотири рази заплатила за неіснуючий товар - ніхто не питав.