Українець поскаржився на обслуговування в одному з відділень "Ощадбанку" через те, що зміг зняти гроші з депозитного рахунку.

Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну.

За словами незадоволеного клієнта, нещодавно він закрив депозит на 42 тисячі гривень і прийшов в касу "Ощадбанку", щоб забрати готівку. Однак, співробітники каси йому заявили, що на даний момент є лише 10 тисяч гривень, а ще 10 він може зняти в банкоматі.

Клієнту вдалося зняти в банкоматі 10 тисяч гривень, однак при повторній спробі йому видало помилку. Тоді він звернувся на гарячу лінію "Ощадбанку" і прибрав ліміт на зняття готівки. Коли він спробував перевести в готівку 15 тисяч гривень, банкомат з нього зажадав 90 гривень комісії. Тоді він зменшив суму до 6 тисяч гривень, і комісія стала 45 гривень.

Ощадбанк, фото: Facebook
Ощадбанк, фото: Facebook

Популярні новини зараз

Лілія Ребрик запропонувала ідеальний спосіб пережити аномальну спеку: "Літо покаже, хто ростив ляшки..."

Копія Тіни Кароль? 63-річна мама Дана Балана показала архіви з дитинства

Українців не впустили на матч Євро-2020 в Бухаресті з Кримом на прапорі: "Спірна територія"

Ірина Білик після розлучення з Ахмадовим нагадала про важливу істину: "Не кохай, як не віриш.."

Показати ще

Після цього клієнт звернувся до менеджера "Ощадбанку" з проханням пояснити таку комісію. Йому повідомили, що в місяць він може переводити в готівку через банкомат до 10 тисяч гривень без комісії.

"Як мої особисті гроші і платити комісію такого немає в жодному банку!!! Відділення Банк для пенсіонерів...", - написав клієнт.

"Ощадбанк" відразу ж дав відповідь на скаргу, пояснивши, що на касі готівку можуть видавати лише в межах доступних залишків. Якщо клієнту потрібно зняти велику суму, то її необхідно замовляти заздалегідь.

"Стосовно встановлених тарифів, на операції в банкоматі існує обмеження по сумі зняття, що не буде тарифікуватись, в місяць — 15 000 грн або 30 000 грн, залежно від типу картки. Якщо цієї суми недостатньо, двічі в місяць можна зняти будь-яку суму в касі банку без комісії", - йдеться в повідомленні банку.

Нагадаємо, що Українка з карткою "Ощадбанку" потрапила в підступну пастку шахраїв.

Як повідомляв портал Знай.uа, "ПриватБанк" запідозрили в прихованих платежах, 900 грн пішли в нікуди - "вас попереджали".

Також Знай.uа писав, що клієнтка "Приватбанку" чотири рази заплатила за неіснуючий товар - ніхто не питав.