В останні кілька місяців доволі почастішали скарги на державний банк "Ощадбанк", де більшість пенсіонерів нашої країни отримують пенсійні виплати. Скарги були і раніше, проте не в такій кількості.

В однієї українки виявилося купа проблем через розміри кредитних лімітів - її історія розтягнулася на довгі роки. Все почалося з того, що на роботі жінку змусили отримати банківську картку "Ощадбанку" для виплати зарплати - тут все і понеслося...

Про це стало відомо завдяки великому зверненню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube
"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Більш того, на моє питання, чи розпізнає банк який саме рахунок у мене відкрито, і чи має він спеціальний статут - зарплатний, фахівець банку зазначив, що так, рахунок є спеціальним, зарплатним.

Популярні новини зараз
"Ми готові далі воювати": після слів Чмута про те, що ще є ким і чим, українці вибухнули гнівом ПриватБанк зробив термінову заяву для своїх клієнтів: швидше перевіряйте ТЦК запросить "на побачення": чим ризикують українці із застарілою військовою спеціальністю Верховна Рада пропонує звільнити українців від оплати комунальних та житлових послуг
Показати ще

На моє запитання, на якій підставі мені, без рішення суду, було обмежено доступ до спеціального зарплатного рахунку - працівники не відповіли, тільки посилалися автоматично включатися. (Це в той час, коли 25.05 працівник колл-центру сказав, що блокування здійснено саме працівником (!) відділення, в якому здійснено видачу картки!!!).

Оскільки, не маючи жодних готівкових коштів, я де-факто, була, безпринципно, позбавлена коштів (до речі, власних) до існування! На підставі чого, я була змушена отримати кредитну картку.

Працівники банку запевнили мене, що закриття такої картки є безкоштовним. Закрити карту 26.05 (тобто в день її отримання) мені відмовили! Мотивуючи це тим, що краще закрити її 01.06.2021-після всіх нарахувань! Які, нібито "підтягнуться" до 01.06.2021. На запитання, які саме нарахування працівник банку сказала: "згідно з нашим тарифним планом". Виникає питання, так це закриття дійсно безкоштовне?!", - розповідає клієнтка.

Ощадбанк / скріншот з відео
Ощадбанк / скріншот з відео

Однак це далеко не все, що написала українка:

Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, не в "Укрпошті", а через картку: українцям розповіли, як і коли доведеться отримувати заслужені виплати.

Як повідомляв Знай.uа, українець підловив "Ощадбанк" на космічних комісіях: "Такого немає в жодному банку".

Знай.uа писав, "Якщо не надійде платіж...": українка з карткою "Ощадбанку" потрапила в підступну пастку шахраїв.