Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнта поскаржився, що з її картки наполегливо намагаються зняти кошти.

Відповідний відгук клієнтка опублікувала на сайті Мінфін.

За її словами, другий день поспіль, вночі, огранізація LP Dating ser намагаються зняти з її банківської карти оплату за Інтернет-послуги. Спочатку ця сума була 375 гривень, після 180 гривень. Як зазначила жінка, вона ніякі послуги не замовляла.

"Приват банк не перестає дивувати! Другу добу поспіль, вночі, огранізація LP Dating ser, зареєстрована за адресою: Дніпро, вул.Набережна Перемоги 30, намагається зняти з карти оплату за Інтернет послуги, спочатку 375 грн, потім 180 грн. Які, відповідно, Я не замовляла!!! Дивом, на карті виявилося недостатньо коштів", - написано у відгуку.

"ПриватБанк", фото: Facebook
"ПриватБанк", фото: Facebook

Популярні новини зараз
Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Звернення в ПриватБанк успіху не принесло. Примітно, що фірма, яка так наполегливо намагається зняти кошти з картки, зареєстрована за тією ж адресою, що і Приватбанк і її ніхто перевіряти не буде.

Єдине рішення, це блокування карти і її перевипуск, але і це не дає гарантії, що гроші не будуть списуватися і з неї.

"Після дзвінка в Приватбанк з проханням вжити заходів, як завжди стало зрозуміло,"порятунок потопаючих - справа рук самих потопаючих".
А саме, фірма яка зареєстрована за тією ж адресою, що і Приватбанк ні в чому не винна, перевіряти її ніхто не буде, СБ банку ця фірма не цікава і єдине рішення, це блокування карти клієнта і її перевипуск. На питання, де гарантії що з нової карти не будуть списуватися гроші, відповідь звичайно ж негативний. Тобто, один раз перевірити і розібратися хто займається шахрайством, і заблокувати рахунок фірми - це складно. А сотні клієнтів банку постійно переоформити карти не складно.
Виникає питання, а чи не самі не сумлінні співробітники ПриватБанку організували цю схему?",- нарікає клієнтка банку.

У банку відповіли, що при оформленні підписки на інтернет сайтах власник карти вводить реквізити карти, які доступні тільки йому. А при зверненні власника карти, вони можуть повідомити, коли була оформлена підписка і на якому сервісі.

"На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо. Ми можемо заблокувати карту на всі видаткові операції.
Для відключення необхідно звернутися до підтримки даного сервісу",- відповіли В Приватбанку.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Сумнівні перекази або втрата: за яких обставин ПриватБанк блокує картки

Як повідомляє портал «Знай.иа» Колишній клієнт ПриватБанку не може домогтися видалення особистих даних з бази: "на 50 років дав згоду"

Також «Знай.иа " писав, що Українка з карткою " ПриватБанку "втратила десятки тисяч гривень із заблокованого рахунку:" з мого телефону..."