В останні кілька місяців на відомий багатьом українцям державний банк "Ощадбанк" активно скаржаться клієнти. Буває таке, що з рахунку просто зникають гроші, буває, що у відділеннях клієнтам хамлять.

Цього разу співробітники відмовилися видавати особисті кошти клієнта через не вклеєну фотографію в паспорт.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.

"Ощадбанк", скріншот: Youtube
"Ощадбанк", скріншот: Youtube

"Вітаю, 11.05.21 о 17:00 звернулася в 68 відділення Ощадбанку м. Києва з наміром зняти гроші з поточного рахунку. Працівнику надала паспорт гр. України, для підтвердження особи. Працівник банку відмовила у зв'язку з відсутністю вклеєного фото в 25-років. Хочу зауважити, що мій день народження 14.04 - з моменту дня народження до моменту звернення до відділення банку не пройшов термін в 1 місяць. Працівник Банку - Світлана Пащенко, на прохання законодавчо обґрунтувати і вказати нормативно-правовий акт, дозволила перейти на особистості, обґрунтувавши тим, що "це не мої проблеми, потрібно було головою раніше думати".

Популярні новини зараз

Помер хореограф і суддя шоу "Танці з зірками" Григорій Чапкіс

Очевидець розповів подробиці загибелі 28-річного українця у потязі Рахів-Київ : "Нічого не міг зробити"

Дружина Віктора Павліка сильно захворіла перед пологами: "Перемерзла"

9-річна донька Ані Лорак вразила різкими змінами зовнішності: Мурат допоміг

Показати ще

По-перше: згідно з підпунктом 3 пункту 2 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України від 17.03.2020 № 530-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на попередження виникнення та поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)" (набрав чинності 17.03.2020) встановлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється протягом строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг і термінів надання цих послуг, визначених законом. З дня припинення карантину перебіг цих строків триває з урахуванням часу, що минув до його зупинки.

По-друге: чому працівник банку дозволяє розмовляти з клієнтом на "ти", і відмовляти в наданні інформації, а саме законодавства, на підставі якого вона відмовляє?

По-третє: чому працівник банку дозволяє, собі вислів "скаржтеся куди хочете"! Не дивно, що "внутрішній розпорядок" банку, не відповідає нормам чинного законодавства. На жаль.", - розповідає незадоволена клієнтка.

Відгук клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, молодій мамі в "ПриватБанку" відмовили видати соціальну карту на дитину: "Де шукати допомоги?".

Як повідомляв Знай.uа, клієнт Vodafone залишився без Інтернету при списаннях 225 грн за 40 гб: "Користуюся тиждень…".

Знай.uа писав, з карт "ПриватБанку" зникають гроші, українці втрачають сотні гривень за лічені хвилини: "Списав незаконно...".