Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". На цей раз клієнт поскаржився, що поставив обмеження для оплати в Інтернеті, які на ділі не спрацювали.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
За словами клієнта, він встановив нульовий ліміт в додатку Приват24, щоб гроші не знімалися за онлайн-покупки. Але вийшло так, що його дитина випадково оплатила товар на відомому китайському сайті і оплата пройшла.
Зателефонувавши оператору на гарячу лінію, клієнт дізнався, що якщо сайт не є "ризиковим", то обмеження оплати не діють.
"Вчора в додатку Приват 24 встановив ліміт зняття готівки в Інтернеті '0'грн. Сьогодні помилково дитина 'купила' товар на Аліекспресс. І оплата пройшла! Оператор гарячої лінії, зв'язатися з яким дуже нелегко, повідомила, що якщо сайт є не "ризиковим"', то обмеження оплати в Інтернеті не діють! Навіщо в додатку встановлювати функцію, яка не працює? Навіщо обманювати людей?", - написав незадоволений клієнт.
У банку відреагували на відгук і відповіли, що інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій.
"Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі факторів.
Оплата може бути проведена у зв'язку з тим, що сайт вважається довіреним. У цьому випадку, не потрібен ліміт-платіж розцінюється не як ризиковий", - відповіли В Приватбанку.
У коментарях українці сильно здивувалися даній "функції", відзначаючи, що ПриватБанк не перестає дивувати:
Нагадаємо, раніше Технічна неполадка або шахраї? Що робити, якщо вам несподівано прийшов код від ПриватБанку
Як повідомляє портал «Знай.иа» У клієнтів "Приватбанку" вночі зникли гроші з рахунків: "кілька тисяч мінус"
Також «Знай.иа " писав, що Українка в " ПриватБанку "потрапила на лімітні гойдалки - ні витратити, ні поповнити:" одне розчарування..."