Варто розповісти нашим читачам, що в Україні почали працювати електронні трудові книжки. Відомо, що перехід на новий формат триватиме протягом п'яти років. За словами експертів, електронні трудові спростять процес автоматичного призначення пенсії. Є кілька нюансів, які повинні знати громадяни.

Про це стало відомо завдяки повідомленню журналістів "Спецкор" на каналі 2+2.

Електронні трудові в Україні, скріншот: YouTube
Електронні трудові в Україні, скріншот: YouTube

Нещодавно в Україні запрацювали електронні трудові книжки. У Пенсійному фонді впевнені, що це перший крок до автоматичного призначення пенсії. Роботодавцям дали п'ять років на діджиталізацію трудових.

Насправді в електронному форматі дані наших трудових зберігаються в реєстрах ще з 2004 року. Однак, там розміщена неповна інформація, тому роботодавцям дають час, щоб заповнити всі прогалини. У Пенсійному фонді кажуть, що за останній рік вже оцифрували 200 тисяч книг.

Популярні новини зараз

Михайло Поплавський відсунув юних студенток і взявся за Тіну Кароль: вже покликав у свою печерку

Маша Полякова захотіла Майбах за 5 мільйонів, тому що у неї болять ноги, патлатий наречений запропонував тільки руку

"Холостячка" Злата Огнєвіч практично зняла труси і засвітила "равлика", Задворний може кусати лікті

21-річну породіллю акушери облили крижаною водою і побили: "За вами ніхто мити підлогу не буде..."

Показати ще

Електронні трудові в Україні, скріншот: YouTube
Електронні трудові в Україні, скріншот: YouTube

"Люди, які почали свою трудову діяльність після 2004 року, автоматично мають всю інформацію в реєстрі. Туди додадуть тільки ту інформацію, яка відсутня", - зазначив заступник голови правління Пенсійного фонду України Олександр Малецький.

Перевірити, яку інформацію вже оцифровано, можна на порталі електронних послуг Пенсійного фонду. Зайти на свою сторінку можливо через електронний підпис або через систему GOV ID, яка доступна всім, у кого є банківська картка.

Директор Інституту соціально-економічних трансформацій Ілля Несходовський каже, що завдяки електронному формату зникне ризик втратити трудову, пошкодити документ або внести недостовірні дані. Тепер робітник зможе самостійно перевіряти, чи вніс роботодавець дані до Реєстру, чи платить податок, чи нараховується йому стаж.

Раніше повідомляли, у Раді прийняли новий законопроєкт, як зміниться життя майбутніх пенсіонерів.

Як повідомляв Знай.uа, українцям пояснили, як підтвердити трудовий стаж - "Навіть якщо вже не існує…".

Знай.uа писав, бонус за роботу після 60-ти: українцям пояснили, хто може оформити додатковий пенсійний стаж.