Варто розповісти нашим читачам, що в Україні почали працювати електронні трудові книжки. Відомо, що перехід на новий формат триватиме протягом п'яти років. За словами експертів, електронні трудові спростять процес автоматичного призначення пенсії. Є кілька нюансів, які повинні знати громадяни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки повідомленню журналістів "Спецкор" на каналі 2+2.
Нещодавно в Україні запрацювали електронні трудові книжки. У Пенсійному фонді впевнені, що це перший крок до автоматичного призначення пенсії. Роботодавцям дали п'ять років на діджиталізацію трудових.
Насправді в електронному форматі дані наших трудових зберігаються в реєстрах ще з 2004 року. Однак, там розміщена неповна інформація, тому роботодавцям дають час, щоб заповнити всі прогалини. У Пенсійному фонді кажуть, що за останній рік вже оцифрували 200 тисяч книг.
"Люди, які почали свою трудову діяльність після 2004 року, автоматично мають всю інформацію в реєстрі. Туди додадуть тільки ту інформацію, яка відсутня", - зазначив заступник голови правління Пенсійного фонду України Олександр Малецький.
Перевірити, яку інформацію вже оцифровано, можна на порталі електронних послуг Пенсійного фонду. Зайти на свою сторінку можливо через електронний підпис або через систему GOV ID, яка доступна всім, у кого є банківська картка.
Директор Інституту соціально-економічних трансформацій Ілля Несходовський каже, що завдяки електронному формату зникне ризик втратити трудову, пошкодити документ або внести недостовірні дані. Тепер робітник зможе самостійно перевіряти, чи вніс роботодавець дані до Реєстру, чи платить податок, чи нараховується йому стаж.
Раніше повідомляли, у Раді прийняли новий законопроєкт, як зміниться життя майбутніх пенсіонерів.
Як повідомляв Знай.uа, українцям пояснили, як підтвердити трудовий стаж - "Навіть якщо вже не існує…".
Знай.uа писав, бонус за роботу після 60-ти: українцям пояснили, хто може оформити додатковий пенсійний стаж.